• B
  • B
  • B
  • Billedkunst
  • N
  • B
  • K
    • Medlemskap
    • Kontakt
    • Organisasjonsstruktur
    • Grunnorganisasjonene
    • Fagpolitikk og dokumenter
    • Historie
    • Billedkunstnernes Vederlagsfond
    • Seminarer 2020: Regionreform og utstillingsøkonomi
    • Jus og kunstnerøkonomi
    • NBK søkeportal
    • Prosjektstøtte
    • Stipend
    • Tildelinger
  • Koronakrisen og arbeidsvilkår
  • Utlysninger
  • Høstutstillingen
  • English
  • Presserom
  • Forside
  • B
  • B
  • B
  • Om tidsskriftet Billedkunst
  • Annonsere
  • Abonnement
  • Forside
Auget som ser
Urettferdighet som prinsipp
Engaging Unruliness at Agder Contemporary Art Center
Teknologiske blindveier
«Det kan ta et minutt å lage verket, men 20 år med refleksjon og smerte til å komme frem til det punktet du lager det»
Hvorfor skal jeg ta for gitt at jeg vet hva som står på spill i spørsmålet om ytringsfrihet?
Dei stilleståande mennene på sokkel
Fiskekraniets tomme blikk og skarpe tenner gir meg kraftige indre bilder som blir med meg videre
Skog til innvortes bruk
Den anonyme kunstneren er en eminent skulptør med et klart politisk budskap. Men i «Wúmíng EXIT DAY» skjules begge deler bak et slør av overdreven selvbeherskelse.
Se flere saker
  • N
  • B
  • K
  • Akersgata 7
  • 0158 Oslo
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • E-post
  • +47 23 25 60 30