MM: Ja, og det er konsekvensane av å ikkje vekke isbjørnen som gjer det litt trist, det at han ikkje kan returnere til land som gjer også deg som betraktar litt makteslaus. Men, tenkjer du at du forsøker å fange desse møta i måleria dine?
JCT: Ikkje i alle. Absolutt i In Order to Return (…), men også i for eksempel måleriet Landing (2019). Der arbeider eg med eit møte som på mange måtar liknar det i In Order to Return (…) – eit møte som inneheld aspekt av maktesløyse og denne tilskodaren som står utanfor sjølve møtet, men måten eg arbeider med det på, gjer at det kjem fram annleis. Først tok eg eit portrett av ein venn som vart modell for figuren i måleriet. Eg spurde han om å opne takluka i studioet, som ein må dytte opp med ein pinne. Då eg seinare betrakta fotografiet, såg eg at eg måtte forandre på kva han faktisk gjorde i måleriet, gjere det mindre opplagt. For då eg fjerna pinnen og takluka, gjorde uttrykket på andletet, og lyset som trefte han, at det oppstod eit møte mellom han og noko heilt anna. Og no, når publikum ser dette biletet, kan dei ikkje med sikkerheit vite. Intensjonen min med dette var at publikum kunne leggje til det dei antok at han gjorde, lage sine eigne tolkingar om kva han held på med. Om folk spør, seier eg ofte at eg ikkje veit; kanskje han opnar kjøleskapet seint på natta og ljoset frå det treff andletet hans i mørket, kanskje han tek av buksa til ein elskar og ansiktet hans lyser opp av di han vert så glad og opprømt.
MM: Det kan med andre ord vera alle dei.
JCT: Ja, og dette tenker eg også er ein form for møte.
MM: Men eit møte treng ikkje vera eit spesifikt eit.
JCT: Nei, det er berre at noko skjer i det augeblikket. Han møter noko anna – det treng ikkje vera ein annan person, det kan vera berre ein kropp, ljos, kva som helst.
Me sit framleis på pinnestolane, og det slår meg at dette også har vore eit møte, eit møte under vaktsame auge, eit møte om møter. I Jinbin sine arbeid vekslar det heile tida mellom noko som finn plass innanfor rammene av måleria, noko som tok stad før, og til slutt – møtet mellom deg og måleriet og denne samtalen, og reisa de skal leggje ut på saman.
MM: Så, kva ynskjer du at publikum skal sitje att med frå møtet med Your Tenderness Is a Kind of Compassion? Kva historier skal dei bera med seg?
JCT: For meg er det ikkje hovudpoenget akkurat kva historie dei ber med seg, det kjem heilt an på kva assosiasjonar dei får i dette møtet. Det eg ynskjer, er at dei skal ha denne intime tida når dei ser på det, ser på mannen som er portrettert. Som eg har nemnt før, ser eg denne prosessen som veldig intim, det å sjå og verta sett på denne måten.
MM: Ja, du nemnde det med å vera seksuell på ein ikkje-seksuell måte, er det då ein slags openheit og nakenskap i dette møtet?
JCT: På ein måte. Den portretterte vert betrakta, men du som tilskodar vert også betrakta av den portretterte.
Kven ser du på no? Vil du tenkje annleis når du skubbar deg forbi nokon på T-bana, når du ser is løyse seg opp i vassglaset ditt? Kanskje du tenkjer annleis over korleis hovudet ditt fell på puta når du legg deg i natt. Moglegvis ser du omrisset av eit anna andlet der i mørket, eller kan hende du manar fram eit bilete der. Seinare skal du forlate puta, med avtrykket av hovudet ditt framleis i djup søvn, og du kan sjå på det, det kan sjå tilbake på deg, og nettopp det kan også vere eit møte, eit lite eit, nærast ubetydeleg, men som forandrar alt.