Eitt mogleg negativt aspekt ved å halde avgangsutstillinga på KHiO, altså der studentane har jobba fram kunsten, er at somme kanskje ikkje vågar sjå utstillinga. Det kan opplevast for intimt å entre lokala kor kunsten blei skapt. Kanskje. Nokre av verka ligg i gangane, som om dei er på veg ut. Noko er på gang, mellom rom. Andre verk blir vist ute. Under open himmel finn eg Sigvei Ringvold sin kunst: liggande på grusen, over steinar, organisk vridd oppover i eit hjørne. Ei gruppe små objekt er meir domestisert plassert på eit lågt, stort svartmåla podium: små leirefigurar som liknar knoklar, haustblad, miniatyrkroppar, krabbeklør med spor etter hender som har halde fast – forma og gitt avtrykk av eksistens. Ein av dei små figurane grip kring ein sopp. Ein annan har to metall-antenner stikkande opp som følehorn på ein snigel. Den svarte flata dei ligg på, har relieff frest inn i treverket. Det liknar spor som biller kan lage under barken på tre. Dette podiet liksom bind verka saman med tanken om eit gallerirom – ute. Ein kvit polarhund dukkar opp, snusar litt rundt og labbar vidare. Ein annan dag kunne hunden bore med seg kunst mellom tennene og frakta han ut i samfunnet. Verka gir både hunden og meg opningar kor ein kan snuse på overgangane mellom mennesket og naturen. Kanskje er avstanden mellom mennesket og naturen noko som berre eksisterer i språket.
Ringvold sine skulpturar veks elegant saman med uteplassen, ein visuell dialog – mellom utdanningsinstitusjonen og samfunnet.